Returnarea produselor

1. Clientul SENDGIFT poate returna produsele achiziționate prin intermediul unui Contract, în urmatoarele situații:

1.1. Coletele prezintă deteriorări severe.

Excepție făcând deteriorarile minore, normale (și care nu afecteaza conținutul coletelor), care se datorează manevrării și manipulării coletelor, cum ar fi colet murdar, prafuit, indoirea ușoara a colțurilor.

1.2. Produsele ce au fost livrate sau facturate greșit.

1.3. Produsele au specificații eronate pe site față de realitate.

1.4. Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în temeiul dreptului de retragere prevăzut de lege, fărață penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii în posesia produsului, cu excepția produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale și a termenilor. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor “conform Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de Comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative. În vederea exercitării dreptului de retragere este suficientă declarația Clientului de exercitare a acestui drept transmisă către societatea noastră în orice modalitate, urmată de răspunsul neîntârziat al societății noastre de confirmare a primirii cererii de retragere prin e-mail la adresa indicată de către Client.

1.2.1. Clientul va notifica SENDGIFT intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de Comunicare scrisă (e-mai, etc) în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea produselor, în cazul art. 1.4.

1.2.2. Clientului care a notificat SENDGIFT conform art 1.1./ art 1.2, îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a facut referire vor fi returnate la SENDGIFT in maxim 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar, dreptul de retragere nu mai opereaza  considerand cererea invalida.

1.2.3. Clientul SENDGIFT nu poate returna produsele achiziționate prin intermediul unui Contract, și/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despăgubiri, în urmatoarele scopuri sau situații:

1.2.4. Înlocuirea produsului achiziționat cu un alt produs cu alte specificații sau de un tip diferit, excepție facând situația prevăzută la art. 1.3.

1.3. Cererea de returnare în cazul art. 1.1 sau 1.2. cauzată de oricare situație prevăzută la 1.1 are data de expediere care depășește perioada de 14 zile calendaristice prevăzute conform art 1.4, din ziua lucrătoare următoare datei contractului onorat.

1.3.1. În cazul returnării produsului cu una dintre cauzele declarate în art. 1., produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte, sigiliul intact și documentele care l-au însoțit, fără urme care pot indica că produsul a fost purtat).

1.3.2. ConformOrdonanţei urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative SENDGIFT își rezervă dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

1.3.3. În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în 14 zile calendaristice de la confirmarea returului. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. 

1.3.4. În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, conform 1.3, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei Comenzi normale.

1.3.5. În cazul în care Clientul care a returnat un produs în conformitate cu prevederile art 1.3, iar SENDGIFT nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi Clientului contravaloarea produsului în conformitate cu 1.3.3.

1.4. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.

1.5. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.

1.6. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 SENDGIFT isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

    –    prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);

    –    produsele sunt confectionate după specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar

Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.  

""