În cât timp ajunge comanda?
Pentru comenzile plasate de luni până vineri până la ora 15:00, produsele aflate în stoc, termenul de livrare este maxim de 1 – 2 zile lucrătoare. În general, exceptand perioadele foarte aglomerate. Dacă comanda se înregistrează în weekend, este procesată luni, și ajunge la destinație marți-miercuri, în zielele lucrătoare.
Pot ridica comanda personal?
Da, poți ridica comanda personal de la sediul nostru din București, Sector 3, Complex Comercial Bobocica, Bld. Râmnicu Sărat Nr. 41. Comanda poate fi achitată cash sau transfer bancar.
Mai pot adauga un produs ulterior după ce am dat finalizare comandă?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
Cum procedez în cazul în care doresc să returnez un produs?
Te rugăm se ne contactezi prin email la contact@sendgift.ro
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație. În cazul în care returul este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din Bucuresti, Sector 3, Complex Comercial Bobocica, Bld. Râmnicu Sărat Nr. 41. În maxim 14 zile de la primirea coletului returnat, SendGift va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
Pot edita personalizarea după ce am dat finalizare comandă?
În anumite cazuri, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite modificări. Te rugăm să ne contactezi pe contact@sendgift.ro pentru mai multe detalii sau la numarul de telefon 075 6836 523.
Nu am suficient loc să scriu în casuța de personalizare. Ce pot face?
În anumite cazuri și pe unele produse se poate extinde spațiul cu câteva caractere.
Contactează-ne pe email la contact@sendgift.ro sau la numărul de telefon 075 6836 523 și verificăm ce se poate face.
Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum procedez?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe contact@stargift.ro și vom încerca să găsim o soluție.
Facturile se atașează în colet? Nu vreau ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.